Joanna Parree

Vanaf dat ik een jong mens was is voeding naast mijn gezin, mijn tweede grote liefde geweest.
Ik heb in het westen van het land met veel interesse aan de wieg gestaan van de opkomst van de belangstelling voor natuurvoeding.
Ik heb toen ik in Cuijk ging wonen (40 jaar geleden) als vrijwilliger bij natuurvoedingswinkel ARNICA gewerkt en in het verlengde daarvan heb ik heel wat cursussen VEGETARISCH KOKEN verzorgd. Maar ik ben niet bang voor vlees en vis hoor.
Thuis kook ik af en toe voor groepen.

En ook al heb ik alleen diploma’s op het gebied van onderwijs, toch ben ik een aantal jaren aan de keuken van Bronlaak (antroposofisch instituut voor verstandelijk gehandicapten in Oploo) verbonden geweest als kok en verantwoordelijke voor het reilen en zeilen in die keuken waar we maaltijden voor zo’n 150 mensen bereidden.

Prijzen die ik in mijn “huiskamerrestaurant” reken vind je op mijn site www.joannaparee.nl
Prijs bij KooKpunt Overasselt in overleg.

Onze koks