KIDSCLUB OVERASSELT

Sinds mei 2017 organiseert de KidsClub Overasselt leuke activiteiten voor kinderen van 2 tot 12 die in Overasselt e.o. wonen. De eerste maanden van ons bestaan organiseerden we af en toe een activiteit, maar sinds september is het gelukt om iedere woensdag- en zaterdagmiddag een activiteit te organiseren.

Onlangs hebben we een enquête gehouden onder ouders en daaruit is naar voren gekomen dat, hoewel iedereen het leuk vindt, twee keer KidsClub in de week wat te veel van het goede is. Zelf merken we dat als organisatie ook wel een beetje. We hebben daarom besloten om met ingang van januari 2018 de KidsClub op een andere manier te gaan runnen.

Vanaf januari is de KidsClub om de week op woensdag- en zaterdagmiddag. In de oneven weken wel en in de even weken niet. We gaan in de KidsClub weken werken met thema’s die zowel op woensdag als op zaterdag terugkomen. Wat we gaan doen verschilt per dag en per thema. Het doel is om per KidsClubdag meerdere activiteitjes te organiseren zodat er voor ieder wat wils is.

Ook in 2018 willen wij geen deelname-kosten berekenen. Wij willen het voor iedereen toegankelijk houden, onafhankelijk van ieders budget. We vragen enkel om af en toe een donatie in de spaarpot te gooien, zodat we ook grotere activiteiten kunnen blijven organiseren zoals de boerderij-excursie van afgelopen september en de recentelijke Sinterklaas-actie. Omdat wij zelf ook graag even willen bijkomen van een drukke decembermaand starten we in week 3 (17 en 21 januari) met de vernieuwde KidsClub!

Met vriendelijke groet,
Werkgroep KidsClub Overasselt