06 - 86 83 86 81 - bgg 024-6221685 svo@xs4all.nl

ZZG Zorggroep team Wijkverpleging Overasselt

Team wijkverpleging Overasselt werkt met een vast wijkteam van (wijk)verpleegkundigen en verplegenden in Overasselt, Nederasselt en Heumen.

Ons doel is dat iedereen in ons werkgebied optimaal kan leven en wonen. Dat is niet voor elke inwoner mogelijk en soms is hierbij wat ondersteuning nodig. Samen met u en uw naasten kijkt de wijkverpleegkundige naar mogelijkheden waarop u kunt zorgen dat u zo lang mogelijk thuis kunt blijven wonen. We beantwoorden vragen over gezondheid, maar ook over wonen en welzijn. Mocht er verpleegkundige zorg thuis nodig zijn, dan kunnen wij overleggen of wij hierbij kunnen ondersteunen. We werken in een klein team van vaste medewerkers.

We zijn er voor alle mensen in de wijk en werken samen met gemeente, huisartsen en andere hulpverleners. Voor u en de wijkbewoners willen wij goed bereikbaar zijn. Heeft u een vraag of wilt u even overleggen? Neem gerust contact op via onderstaande telefoonnummers.

024-799 82 07 (tussen 07.00 – 23.00 uur)
024-366 57 77 (tussen 23.00 – 07.00 uur)

U kunt ons ook mailen, via tv.overasselt@zzgzorggroep.nl

Graag tot ziens!