Samen aan tafel

Het gaat om de ontmoeting!  Samen eten is veel leuker.

Veel mensen vinden het saai om steeds alleen te eten. Het is gezelliger om met meerdere mensen te eten. Iedereen is welkom om aan te sluiten!

samenaantafel2samenaantafel3

Elke vrijdag komen in het Verenigingsgebouw in Overasselt rond de 30 gasten om een 3 gangen maaltijd te nuttigen.
De tafels worden mooi gedekt. Er is altijd soep van de dag en er kan een keuze gemaakt worden uit 3 verschillende menu’s. Dit alles wordt uitgeserveerd door een aantal vrijwilligsters, die de gemaakte maaltijdkeuze naar behoefte opscheppen.
Naast eten is vooral genieten van het samenzijn met anderen belangrijk. Mensen vinden het heerlijk om gezellig samen te eten, maar ook om contact te maken en lekker met elkaar te kletsen.

Tot en met dinsdag kan men zich via een formulier opgeven om op de vrijdagmiddag mee te eten en de maaltijdkeuze aankruisen. Dieetwensen kunnen vermeld worden, dan wordt er rekening mee gehouden.
Het maaltijdformulier is te verkrijgen bij de contactpersoon.

Tijd: vrijdag 12.30 uur aanvang maaltijd
Kosten: € 9,00

TIP! Maak eens iemand blij met een cadeaubon voor een 3-gangen maaltijd bij “Samen aan tafel”! Deze zijn te koop bij onze contactpersoon.

Thea Dinnissen - ten Westeneind

Boterbosstraat 14